قالیشویی تهران اوغلی زیر نظر اتحادیه میشوید

تخفیف ویژه سفارش آنلاین

برای سفارش آنلاین کلیک کنید 

خدمات قالیشویی تهران اوغلی

انتخاب یک قالیشویی

۱- سرویس دهی منظم و قابل اعتماد در قالیشویی می باشد . به طوریکه هم نحوه پاسخ دهی و هم جمع آوری و فرش و توزیع به بهترین شکل ممکن انجام شود .

۲-  استفاده از وسایل پیشرفته و حرفه ای که در شست و شوی فرش امری مهم تلقی می شود  . زیرا جدا از تمیز شستن آنها باید به گونه ای باشد که فرش در نهایت سالم به دست مشتری برسد .

قالیشویی میرداماد
قالیشویی میرداماد

۳- انجام کلیه امور از قبیل رفوگری ،ریشه زنی ، شیرازه زنی ،رفع سوختگی ،لکه بری و …… از امتیازات یک قالیشویی خوب می باشد .

۴- بازگرداندن سریع فرش به دست مشتری که هم مشتری بدون فرش نماند هم روند پیگیری فرش از سوی کارکنان قالیشویی کم شود .

۵- استفاده از مواد شوینده مرغوب بدون توجه به خارجی یا ایرانی بودن شوینده که در سالم ماندن هر چه بیشتر فرش امری مهم و ضروری است .

محله پر رفت وآمد وبه نسبت تجاری میرداماد دارای قالیشویی های متعددی است. که نوع روند آنها را مسلما مشتریانی که قبلا فرش های خودرا به آنها دادند. بهتر می دانند . در کل سابقه و تجربه در هر زمینه ای امری مهم تلقی می شود . چه بسا قالیشویی که فرش هایی چه دستبافت چه ماشینی به دست آنها سپرده می شود .

امید است با رعایت نکات ذکر شده  مکان هایی که از همه لحاظ در شستن فرش ها سرآمد هستند فرش هایتان را بسپارید .

قالیشویی تهران اوغلی با وجود کرونا ، تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کند و شما با خیال راحت، می‌توانید از خدمات شستشوی فرش یا مبلمان و … استفاده کنید.

قالیشویی در میرداماد 

قبل از هر چیز می خواهیم راجع به محله میرداماد از ابتدا تا وضعیت کنونی سخن بگوییم .

محله میرداماد از محله های قدیمی تهران محسوب می شود . در دوران پهلوی محله میرداماد به دلیل محیط ییلاقی خود ارغوانیه نام داشت .یکی از اصلی ترین بلوار های تهران درون این محله وجود داشت. که به آن بلوار ششم بهمن می گفتند .بعد از انقلاب این بلوار به نام بلوار میرداماد تغییر یافت . در کل این محله را با نام داودیه می شناسند. که به جز میرداماد محله ظفر ،خیابان دکتر مصدق (نفت)و …… را نیز با این نام یاد می کردند .

اما امروزه محله میرداماد جزءیکی از پر رفت وآمد ترین وپرکاربردترین محله های تهران شناخته می شود . مراکز اداری و پاساژهای تجاری زیادی در این محل وجود دارد که هرکدام از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

میرداماد
میرداماد

ما می دانیم در هر محله و یا هر منطقه یک مکان برای شست و شوی فرش وجود دارد .محله ی میرداماد نیز مانند اکثر مناطق شهر تهران قالیشویی هایی را برای شستن فرش های ما دارد . یکی از این قالیشویی ها قالیشویی تهران اوغلی نام دارد .

در این قالیشویی قالی ها با رعایت اصول بهداشتی و دینی شسته می شوند که بسیاربرای همه ما حایز اهمیت می باشد .این قالیشویی دارای ۳۰ سال تجربه کاری می باشد که در امر شست و شوبسیار ارزشمند و محترم است  .

از دیگر قالیشویی های محله میرداماد می توان به (قالیشویی مادر) اشاره نمود که آن هم در امر شستن قالی در میان هم نوعان خود سرآمد است .

این قالیشویی با تبحرخود در امر شست وشوی قالی دستبافت وماشینی و همچنین شست  وشوی مبلمان و همچنین عیب یابی و رفوگری توانسته در میان مشتریان خود جا باز کند .

وجود یک قالیشویی خوب در هر محله امری لازم و ضروری است .زیرا امروزه افراد نمی توانند فرش های خودرا خودشان بشویند .هم از لحاظ اتلاف وقت هم دشوار بودن انجام این کار بسیاری از مردم ترجیح می دهند این کار را به قالیشویی ها چه بسا معتبر بسپارند .

زینت خانه هر ایرانی فرش های آن است . تیران در زمینه فرش بافی و فرش شوری حرف اول جهان را می زند .

شاید به همین دلیل باشد که ایرانیان در خرید و شست و شوی فرش های خود وسواس خاصی نشان می دهند .

اما اگر بخواهیم از موضوع اصلی خود که قالیشویی در محله میرداماد بوددور نشویم. باید بگوییم قالیشویی های متعدد و با تجربه ای در این محله وجود دارد .که ما تنها به 2 مورد از آنها اشاره نمودیم . مطمئن باشید اکثر قالیشویی ها کار خودرا به درستی انجام می دهند .فقط باید از آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید تا از تمیزی فرش های خود نهایت لذت را ببرید .

ثبت سفارش آنلاین
شعب ما

ثبت نظرات

با ثبت پیشنهاد ها و انتقاد های خود به بهتر شدن مجموعه ما کمک کنید🙏
آخرین مقالات ما
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] شویی در عباس آباد هم مانند قالیشویی در میرداماد یکی از شعب فعال قالیشویی تهران اوغلی […]