شستشوی مبل

همیشه خدمات شستشوی مبل درخواست کنندگان زیادی دارد. این استقبال در زمان قبل از عید و نزدیک بهار بیشتر میشود. مبل شویی مانند دیگر خدمات نیاز به تخصص خاص خود را دارد.

در مبل شویی نیاز به شناخت نوع پارچه مبل و حتی نوع لکه مبل است و انواع مبل با جنس پارچه متفاوت با روش مخصوص خود شسته میشود.

در مبل شویی باید نوع شوینده مبل مشخص شود.

لکه گیری مبلمان

لکه های روی مبل باعث جلوه ای نا زیبا روی مبل میشود که باید برای از بین بردن این لکه ها از مواد شوینده مرغوب و مناسب نوع پارچه مبل استفاده شود.

لکه-گیری-مبلمان

نکات مهم درمورد شستشوی مبل

باید به شستشوی اصولی مبل توجه کنیم تا نتیجه مطلوب بدست بیاد.مثلا اگر به جنس پارچه مبل توجه نکنیم باعث آسیب به مبل میشود.

بکاربردن مواد شوینده در شستن مبل

در شستن مبل باید به تمامی قسمت ها توجه کرد و تمام اجزای مبل را شستشو داد.در هنگام استفاده از مواد شوینده به هیچ وجه مواد شوینده با پارچه مبل تماس پیدا نمیکند چون باعث آسیب به مبل میشود.

جوش شیرین ماده اثر بخش در تمیز کردن مبل

اگر مبلمان کثیفی زیادی نداشته باشد میشود به وسیله جوش شیرین گرد و غبار سطحی را از بین برد .

استفاده از محلول روغن کتان .سرکه سفید.روغن بزرک. این محلول برای مبلمان چرم مورد استفاده قرار میگیرد .به این صورت که درون یک ظرف یک سوم روغن کتان یک سوم روغن بزرک و یک سوم سرکه سفید را با هم مخلوط میکنند و این محلول را ۱۰ ساعت رو سطح مبل میگذارم بماند سپس با پارچه پاک میکنیم

جوش-شیرین-ماده-اثر-بخش-در-تمیز-کردن-مبل

مراحل مبل شویی

در ابیتدا بوسیله جاروبرقی گردو غبار موجود در روی مبل گرفته میشود.سپس با توجه به نوع جنس پارچه مبل شوینده مناسب آن مورد استفاده قرار میگیرد.و سپس آبگیری و خشک کردن مبل با متریال و دستگاه های مجهز انجام میشود.

قیمت و هزینه مبل شویی

قیمت و هزینه مبل شویی به نوع پارچه مبلمان تعداد مبل و چارچوب مبل بستگی دارد.و هزینه های مبل زیر نظر اتحادیه قالیشویی میباشد.

انتخاب نوع شستشوی مبل با توجه به نوع پارچه مبل

مبل شویی از جمله خدماتی است که نوع جنس مبل تاثیر زیادی بر شستشوی آن دارد .به عنوان مثال هرگز نمیشود مبل چرمی را با روش بخار شویی تمیز نمود و یا مبل فلزی را نمیشود با شستن تمیز کرد چون باعث زنگ زدگی میشود.

نوع مواد شوینده تاثیر زیادی در کیفیت شستشو دارد.

استفاده از مواد شوینده نامرغوب باعث آسیب به مبل میشود و گاهی حتی ایجاد لک بر سطح مبل میکند.

مواد مصرفی در شستشوی مبلمان

چنانچه مبلمان بسیار کثیف باشد و یا لکه های ماژیک بر روی آن باشد از مواد شوینده شامپو تگزافون استفاده میکنند.

پس از شستشوی مبل و گرفتن آب آن مبل بوسیله دستگاه وکیوم خشک میشود و رطوبت آن گرفته میشود.

لکه بری مبلمان

لکه هایی که بر روی مبل ایجاد می‌شود باعث ظاهری نازیبا برای مبل میشود هنگام مبل شویی باید این لکه ها را در نظر گرفت.

درمبل شوی باید از مواد باکیفیت استفاده کرد مواد شوینده بی کیفیت باعث تغییر رنگ مبل یا پوست پوست شدن مبلمان چرم میشود.

چگونه یک مبل شویی خوب را انتخاب کنیم

اگر به دنبال یک مبل شویی خوب مانند قالیشویی اندرزگو که خدمات مبل شویی خوبی دارند هستید. خدمات مبل شویی با ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتریان انجام می شود.

بعضی از مبل شویی ها طبق اطلاعاتی که در مورد نوع پارچه مبل و همچنین رنگ مبل و ساختار مبل از مشتری میپرسند قیمت و هزینه مبل شویی را به مشتری اعلام می دارد.

مبل شویی چگونه با دستگاه انجام میشود؟

مبل شویی ها به جای  شستن مبل به وسیله دست از دستگاه استفاده میکنند این دستگاه امکانات و مجهز و مکانیزه می باشد و قسمت های افقی و عمودی مبل را تمیز میکند که این دستگاه دارای دو مخزن گریه کی برای آب تمیز و دیگری آب کثیف از می‌باشد و راز و آلودگی ها را به وسیله یک موتور مکنده بسیار قوی انجام می دهد. و این دستگاه های مبل شویی دارای قسمت فوم می باشند که به وسیله  کمپرسور انجام می شود که این فومها قدرت قدرت زیادی در تمیز کردن آلودگی روی مبل دارند.

شستشوی-مبل

خشک کردن مبلمان

برای هشک کردن فوم موجود بر روی مبل از دستگاه مکنده قوی استفاده میشود و آب هلی کثیف را در مخزنی جداگانه میریزد.

خشک کردن مبل بسار مهم است و کسی که این کار را انجام میدهد باید از تخصص ویژه ای برخوردار باشد.

ثبت سفارش انلاین

قالیشویی نارمک

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی نارمک قالیشویی نارمک پیشرو در خدمات، متعهد به اصول بهداشتی با نیروی کارآمد و جوان میباشد. این قالی

ادامه ی مطلب »

قالیشویی الهیه

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی در الهیه در حال حاضر اغلب قالیشویی های فعال در سطح شهر با استفاده از دستگاه ها و

ادامه ی مطلب »