شستشوی مبل در منزل در شرق تهران

شستشوی مبل در منزل در شرق تهران

شستشوی مبل از خدماتی نیز می باشد که به تمیز کردن نشیمن گاه ها، کوسن‌ها، مبل ها، کاناپه ها و لوازمی که در ساختن مبلمان از آنها استفاده شده اند می‌پردازد.
در زمان‌های گذشته مبل در پذیرایی فقط قرار می گرفت و برای حفظ و نگهداری آن از ملافه سفید استفاده می کردند تا زمانی که مهمان می آمد این ملافه‌ها برداشته می شد اما با گذشت زمان امروزه مبلمان کاربردهای دیگری نظیر تختخواب، ناهارخوری و نشیمن و میز کار دارد.
با توجه به  نقش این وسایل در دکوراسیون داخلی پاکیزگی و  نظافت مبلمان دارای اهمیت است.
با مرور زمان ممکن است انواع آلودگی ها بر روی سطح مبل ایجاد شود و با توجه به استفاده از مبلمان آلودگی به دو روش بر روی سطح مبلمان می نشیند الودگی بر اثر نشست و برخاست و گذاشتن اشیا آلوده که باعث می‌شود مبلمان کثیف شوند.
یکی دیگر از نوع های دیگر  آلودگی این است که  بر اثر ریختن چای قهوه یا نوشیدنی های رنگی ایجاد و باعث به وجود آمدن لکه می شود و تا زمان شستشوی  روی مبل باقی می ماند پس می توان گفت ممکن است در طول سال مبلمان پاکیزگی خودشان را از دست بدهند و سالی یک بار نیاز به نظافت داشته باشند چرا که شستشوی مبل باعث افزایش طول عمر مبل شده و با گرد گیری منظم می توان مبل ها را برای همیشه مرتب نگه داشت و با استفاده از جارو و برس کشیدن درز تشکچه ها مبل ها تمیز می شوند و به فضای خانه جلوی بهتری می دهند.
همچنین می توان با استفاده از شوینده ها مبلمان را  در منزل شستشو داد و مبلمان را تمیز کرد و برای نظافت بهتر مبلمان بهتر است که از دستگاه های متفاوتی در نظافت و شستشوی مبلمان کمک گرفت.

مبل شویی در منزل در شرق تهران

شستن مبل توسط دستگاه مکانیزه انجام می‌شود این دستگاه دارای مخزن آب مکنده برای مکش آلودگی و یک کمپرسور جهت تولید کف می باشد که کف تولید شده غلظت بالایی داشته و از نفوذ آب به داخل صندلی و مبل  جلوگیری می‌کند برخی از این دستگاه ها به سیستم گرمایشی مجهز بوده و کیفیت شستشوی مبلمان را بالا می‌برد.
شاید افراد نگران آسیب دیدن مبل ها باشند ولی بهتر است که بدانند دستگاه های مبل شویی زبر نیست و از موهای نرم ساخته شده و شرکت های خدماتی افراد حرفه‌ای و با مهارتی را برای انجام کار مبل شویی  استخدام می کنند و به ظاهر مبلمان آسیبی نمی‌زنند.
دستگاه مبل شویی به راحتی قابل حمل بوده و نیازی به جابجایی مبل نیست. شستشوی مبل با دستگاه بهتر از شستشوی مبل با شامپو فرش و برس است ولی به هر حال انتخاب با مشتریان می باشد و شستشوی مبل در منزل توسط متخصصین حرفه ای قالیشویی شبانه روزی انجام می‌ شود که بیشتر از دو ساعت زمان نیاز ندارد.

مبل شویی در شرق تهران

نیروی کار مبل شویی مبل ها و صندلی های راحتی را با بهترین مواد شوینده تمیز می‌کنند این مواد ایمن بوده و تمام آلودگی ها را از بین می برد و در نهایت مبل ها ظاهری زیبا و بویی بسیار خوب دارد.
شستشوی مبل در منزل از طریق مراحل هیدرولیز به صورتی که گرد و خاک و آلودگی ها را از بین می‌برد انجام می شود در این روش از آب گرم استفاده شده و نیروی کار مبل شویی که دارای تخصص بالایی در این زمینه می باشد. مبل هایی که دارای پارچه‌ای حساس و  چرمی هستند را با شیوه‌های مخصوص به خود شستشو می دهند.
مبل ها در منزل مکانی برای استراحت و آرامش هستند و نظافت و پاکیزگی و بوی خوش آن ها بسیار مهم است پاکیزگی مبلمان باعث می شود که حس بهتری را به خانه بدهد و به علت اینکه مبلمان در معرض انواع کثیفی ها و آلودگی ها قرار دارند باید نظافت دوره‌ای و مبل شویی در منزل به صورت منظم انجام شود تا طراوت و تازگی رابه مبل ها ببخشد.

مبل شویی در شرق تهران

شستشوی مبل خوب در شرق تهران

برای شستن مبل ها شرکت ها از نیروی کار با مهارت جهت شستشوی مبل استخدام کرده اند این نیرو ها با تسلطی که بر کار خود دارند مبل ها را در چند مرحله شستشو می دهند این مراحل عبارتند از:

تبادل نظر با مشتری

ابتدا متخصصین شست و شوی مبل مبلمان را به دقت بررسی می‌کنند و ساختار و الیاف استفاده شده در بدنه مبل را شناسایی کرده و سپس بهترین روش را به مشتریان ارائه می دهند و از نظرات مشتریان در کار خود استفاده می کنند.

از بین بردن گرد و خاک اولیه

متخصصین با استفاده از جاروبرقی مخصوص گرد و خاک اولیه مبل را پاکسازی می کنند و در صورت وجود ذرات ریز مانند تکه های غذا موهای زائد آنها را از روی سطح مبلمان جمع می‌کنند.

توجه ویژه به لکه‌های خاص

ممکن است در روی مبل ها لکه های خاصی باشد که برای از بین بردن این لکه ها باید از مواد مخصوصی استفاده شود. استفاده از فوم و کف مخصوص
بعد از طی کردن این مراحل متخصصین  مواد شوینده غلیظی  را روی سطح مبل اسپری می کنند.

 استخراج

مبل شویی با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای مکنده قوی می باشد مایعات و آلودگی‌های مبلمان و مواد شوینده  را از روی سطح مبل جمع آوری می کنند.
بهتر است که افراد اگر مبل هایشان بسیار کثیف است و به نظافت احتیاج دارد وقت را تلف نکنند و از بهترین مبل شویی های خوب شرق تهران استفاده کنند.

شستشوی مبل خوب در شرق تهران

مبل شویی خوب در شرق تهران

مبل شویی خوب برای خدمت رسانی بعد از ثبت کار نیروی کار خود را فورا به محل اعزام می‌کند و هزینه رفت آمد را برای مشتریان به صورت رایگان در نظر می‌گیرند و شستشوی مبلمان را با بهترین مواد شوینده انجام می دهند و هنگام انجام کار خسارتی را وارد نکرده و وظیفه جابه جایی مبلمان به عهده نیروی کار می باشد.

بهترین شستشوی مبل در شرق تهران

بهترین روش شستشوی مبل با استفاده از دستگاه می باشد چرا که دستگاه های مبل شویی زیر نظر نیروی کار شرکت های مبل شویی انجام می شود و باعث می شود که مبلمان آسیب نبیند قبل از اینکه نیروی کار شستشوی مبل را انجام دهد دستورالعملهای شستشو و تمیز کردن مبل که بر روی مبل یا کاتالوگ درج شده است را در نظر می‌گیرد و با توجه به این دستورالعمل ها مواد شوینده با نوع پارچه دمای مناسب برای شست و شو را در نظر گرفته و شستشوی مبل را بدون آسیب رسیدن به مبل آغاز می کند.

بهترین شستشوی مبل در شرق تهران

به عنوان مثال علامت های اختصاری که بر روی مبلمان درج شده است عبارتند از:

حرفx

برای شستشوی مبل میتوان از جاروبرقی ،برس،موادشوینده مخصوص استفاده کرد.

حرفo

جنس موادی که به کار رفته کاملا طبیعی و سازمان یافته است و باید برای  شستشو تنها فقط  از آب سرد استفاده شود.

حرفs

 از آب برای شستشو نباید  استفاده کرد و باید از پارچه کاملا خشکی که رطوبت نداشته باشد مبلمان را تمیز کرد.

حرفws

از محلول آب و مواد شیمیایی نباید استفاده کرد.

حرفw

از آب یا بخار آب جهت نظافت مبل باید استفاده کرد.

بهترین مبل شویی در شرق تهران

شستن  به موقع مبلمان در منزل باعث می‌شود که مبلمان تمیز شوند و عمر آنها افزایش پیدا کند اما شرط آن این است که شستن مبل ها به دست بهترین متخصصان انجام شود چرا که شستن مبل ها باید به صورت اصولی و حرفه‌ای توسط بهترین دستگاه ها انجام شود.
بهترین مبل شویی ها با استفاده از نیروی کار با تجربه و مواد درجه یک خدمات شستشو را در محل با بهترین کیفیت و کمترین زمان ارائه می دهند.
شستشوی مبلمان در محل یکی از سرویس های پرطرفدار در زمینه شستشو می باشد که با استفاده از خدمات شستشوی مبل در محل دیگر نیاز به جابجایی مبلمان نیست برای همین دیگر افراد نباید نگران خراب شدن  یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو باشند.
اگر افرادخدمات شست و شو را از بهترین مبل شویی ها دریافت کنند آنها در ابتدا با بهره گیری از بهترین متخصصین مبلمان را بررسی کرده و با دقت مبلمان را شستشو می دهند.

انواع خدمات شستشوی مبل در شرق تهران

استانداردهای خدمات شستشوی مبل به بهترین شکل توسط متخصصین مبل شویی رعایت می‌شود.
هنگام  ارائه خدمات شستشوی مبل متخصصین مبل شویی نظافت محل را رعایت کرده و از ریختن  مواد شوینده و آب  بر روی سطح  زمین خودداری می‌کنند.
شستشوی مبلمان با مواد شوینده استاندارد و درجه یک طبق توافق با مشتری انجام می شود.
وظیفه جابجایی مبلمان در منزل به هنگام شستشو برعهده متخصصین مبل شویی است لذا خدمات شستشوی مبل،شامل جابجایی هم می باشد و هزینه اضافی ندارد.
متخصصین مبل شویی بوی نامطلوب ناشی از مبلمان را به صورت کامل از بین  می‌برند.
مبلمان را به صورت کامل و اساسی مورد شستشو قرار می دهند.

انواع خدمات شستشوی مبل در شرق تهران

ثبت سفارش انلاین

قالیشویی نارمک

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی نارمک قالیشویی نارمک پیشرو در خدمات، متعهد به اصول بهداشتی با نیروی کارآمد و جوان میباشد. این قالی

ادامه ی مطلب »

قالیشویی الهیه

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی در الهیه در حال حاضر اغلب قالیشویی های فعال در سطح شهر با استفاده از دستگاه ها و

ادامه ی مطلب »