عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران
certificate-svgrepo-com

تخفیف ویژه سفارش آنلاین

برای سفارش آنلاین کلیک کنید 

⬇️

icon-svgrepo-com

تمیز کردن مبل

تمیز کردن مبل

تمیز کردن مبل پارچه ای

استفاده از مبلمان می تواند تا حدود زیادی بر جذابیت و زیبایی منزل شما بیافزاید در حال حاضر استفاده از انواع مبلمان در مکان‌ های گوناگون همانند شرکت ها، موسسه ها، هتل ها، رستوران ها و غیره به چشم می خورد و روز به روز بعد طراحی های منحصر به فرد در این زمینه افزود می شود.
مبلمان همانند سایر وسایل نیاز به پاکیزگی و نظافت دارد امروزه مجموعه های زیادی در زمینه شستشوی مبل فعالیت می‌ کنند که با استفاده از خدمات ارائه شده در این زمینه می توانید نظافت مبل خود را انجام دهید این مجموعه ها در قبال دریافت هزینه‌ های مربوطه، نظافت مبل شما را بدون هیچ آسیب و با کیفیت بالایی انجام می دهند.
البته این که شما از چه خدماتی و از چه شرکتی در این زمینه استفاده کنید کیفیت کار را برای شما تغییر خواهد داد اما در شرایطی شما می توانید با استفاده از چند ماده ساده در منزل نظافت مبل خود را انجام دهید.
برای مثال امروزه شوینده های مخصوصی در زمینه نظافت پارچه مبلمان وجود دارد که با استفاده از این شوینده ها تمیز کردن قسمت پارچه ای مبل شما را به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد، این شوینده ها از قیمت بالایی برخوردار نبوده و به وفور در بازار یافت می شوند.
البته بهتر است در هنگام استفاده از آن ها دقت لازم و کافی را به خرج بگیرید تا بتوانید نمونه مرغوبی از آن را تهیه کرده و استفاده کنید زیرا برخی از این شوینده ها کیفیت مطلوب را نداشته و به ساختار پارچه مبلمان تان آسیب خواهد زد. 
قابل ذکر است که چگونگی شستشوی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما باید بتوانید این مراحل را به صورت اصولی و درست انجام دهید.

تمیز کردن مبل پارچه ای

تمیز کردن مبل رنگ روشن

مبلمان رنگ روشن معمولاً جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند و پرحجم تر و بزرگ تر به نظر می رسند،همچنین با استفاده از این رنگ مبلمان می توانید جلوه خاصی به منزل خود ببخشید.
یکی از بزرگ ترین معایب استفاده از مبلمان روشن نظافت آن می باشد همانطور که می دانید این طرح از مبلمان در مدت زمان کوتاهی کثیف شده و ظاهری تقریباً آلوده به خود می‌ گیرند به همین دلیل بهتر است در جهت شستشوی آن در زمان های کوتاه‌تری اقدام کرد.
شما می توانید با تهیه شوینده های گیاهی موجود در این زمینه نظافت مبلمان رنگ روشن خود را انجام دهید، توجه داشته باشید که شوینده استفاده شده کاملاً گیاهی و طبیعی باشد در چنین شرایطی هیچ آسیبی به پارچه‌ مبل شما وارد نخواهد شد.
در این میان بهتر است از براش ها و فرش های زبر استفاده نکنید همچنین از به کار بردن پارچه‌ها و اسفنج‌های رنگ دار خودداری کنید،شما می توانید با استفاده از یک پارچه پنبه‌ ای سفید شستشو و نظافت مبلمان رنگ روشن خود را انجام دهید.
توجه داشته باشید که شوینده را به صورت مستقیم روی مبل خود نریزید ابتدا بخشی از آن را مرطوب کرده و سپس پارچه آغشته شده به شوینده را روی آن بکشید.
برای نتیجه گیری بهتر می توانید مبل خود را به بخش های فرضی تقسیم کرده و این شستشو را انجام دهید در صورتی که اجزای مختلف مبلمان شما قابل جداسازی می باشد می توانید با جدا کردن این بخش‌ ها شستشو را با کیفیت بالاتری انجام دهید.
پس از پایان کار توجه داشته باشید که آب کشی قسمت های شسته شده را نیز به طور کامل انجام دهید زیرا باقی ماندن درصدی از شوینده‌ ها در بافت های عمیق تر مبل به ساختار آن آسیب وارد خواهد کرد.
توجه داشته باشید که برای خشک کردن مبلمان خود آن را در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا رنگ پارچه مبل شما کمی تغییر کرده و یا دچار سوختگی خواهد شد.

تمیز کردن مبل رنگ روشن

soap-svgrepo-com

تمیز کردن مبل با مواد نانو

در حال حاضر مواد و شوینده های گوناگونی برای نظافت انواع لباس، مبلمان و فرش وجود دارد که یکی از این شوینده ها مواد نانو می باشد.
این مواد قابلیت پاک کنندگی بالایی داشته و قابلیت از بین بردن انواع لکه را دارند شما می‌توانید برای نظافت و تمیز کردن مبل خود از این مواد کمک بگیرید.
اگرچه قیمت برخی از آن ها تقریباً زیاد می باشد اما به کارگیری آن ها کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود و شما می توانید در چند نوبت از آن استفاده کرده و بدون هیچ آسیبی شستشوی مبلمان خود را انجام دهید.
در هنگام خریداری این مواد بهتر است دقت زیادی به خرج دهید همچنین سعی کنید تا آن ها را از این فروشگاه معتبر و تخصصی در این زمینه تهیه نمایید.
در حال حاضر برخی از فروشگاه ها به صورت آنلاین نیز در حال فروش چنین موادی می باشند.

تمیز کردن مبل با مواد نانو

روش های تمیز کردن انواع لکه از روی مبل

ممکن است مبلمان شما توسط مواد گوناگون دچار آلودگی شود و لکه این مواد روی مبل شما باقی بماند در چنین شرایطی شاید شما بتوانید با استفاده از چند ماده اماده لکه ایجاد شده را از بین ببرید.
برای مثال در حال حاضر شما می توانید برای از بین بردن لکه انواع آبمیوه از مایع دستشویی استفاده کنید آنجا که این مواد شوینده برای شستشوی دست ها طراحی شده‌ اند به کارگیری آن ها برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی مبل گزینه مناسبی می باشد.
زیرا در ساختار آن ها آلاینده‌ های شیمیایی کمتری وجود دارد همچنین نرم کننده های موجود در ساختار این شوینده ها سبب نرم شدن پارچه مبل شما در حین شستشو می شود.
توجه داشته باشید که پس از استفاده آبکشی قسمت مورد نظر را به صورت کامل انجام دهید.
برای از بین بردن انواع جوهر از روی مبل می توانید از ماست استفاده کنید در این میان بهتر است ماست ترش را به کار ببرید.
توجه داشته باشید که ماست را روی سایر قسمت های مبل نکشید همچنین هیچ فشاری روی آن وارد نکنید پس از گذشت نیم ساعت آن را با استفاده هر یک قاشق بردارید چنانچه لکه جوهر باقی مانده بود با استفاده از شوینده های مخصوص آن محل را پاک کنید.

تمیز کردن مبل پارچه ای با جوش شیرین

یکی از بهترین و پرکاربردترین مواد برای نظافت سطوح و مواد گوناگون جوش‌ شیرین می باشد همانطور که می دانید این ماده خاصیت تقریباً اسیدی دارد که با استفاده از آن پاک کنندگی به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.
در چنین شرایطی برای تمیز کردن بخش پارچه مبل نیز می توانید از جوش شیرین استفاده کنید برای این کار کافیست تا مقداری جوش شیرین با کمی آب را مخلوط کرده و با استفاده از یک پارچه آن را روی قسمت مختلف مبل خود بکشید.
خواهید دید که با استفاده از این ترکیب مبل شما در حدود قابل توجهی تمیز خواهد شد توجه داشته باشید که در این میان از جوش‌ شیرین زیادی استفاده نکنید و محلول ایجاد شده زیاد سفت نباشد.
پس از استفاده از این ترکیب محل مورد نظر را با یک پارچه نخی مرطوب آب کشی کنید برای از بین رفتن کامل پودر جوش شیرین از روی مبل این فرآیند را طی چند مرحله تکرار کنید در نهایت جارو کردن مبل خود را فراموش نکنید.

تمیز کردن مبل پارچه ای با سرکه

برای نظافت پخش پارچه مبل خود می توانید از سرکه نیز استفاده کنید در این میان استفاده از سرکه سفید گزینه مناسب تری می باشد.
برای این کار لازم است تا یکپارچه را به مقداری سرکه آغشته کرده بر روی قسمت های مختلف مبل خود بکشید توجه داشته باشید که سرکه را به صورت مستقیم روی بخش پارچه ای مبل خود نریزید.
پس از آبکشی مبل چنانچه بوی تند سرکه هنوز هم باقی مانده بود می توانید با استفاده از مقداری وانیل این بو را از بین ببرید.
کافیست تا مقداری پودر وانیل را روی قسمت های مختلف مبل خود ریخته و برای چند ساعت باقی بگذارید.

تمیز کردن لکه شیر روی مبل

برای تمیز کردن لکه شیر از روی مبل می توانید از شوینده های مخصوص مبلمان استفاده کنید چنانچه این مواد در دسترس شما نمی باشد استفاده از مایع دستشویی نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود در غیر این صورت می توانید مقداری جوش شیرین و سرکه را با هم ترکیب کرده و محل لکه دار شده را با استفاده از آن پاک کنید.
توجه داشته باشید که مقدار سرکه استفاده شده زیاد نباشد همچنین پس از استفاده آبکشی محل را فراموش نکنید.

تمیز کردن لکه شیر روی مبل

پاک کردن چسب روی مبل

برای پاک کردن لکه چسب از روی مبل ابتدا تا جایی که امکان دارد چسب های اضافی موجود را از روی مبل خود جدا کنید،سپس مقداری سرکه سفید آب گرم و مایع دستشویی را با هم ترکیب کرده و با استفاده از یک پارچه مرطوب روی محل مورد نظر بکشید.
برای نتیجه گیری بهتر می توانید مراحل نام برده شده را طی چند مرحله تکرار کنید.

پاک کردن چسب روی مبل

هنوز هم فکر میکنید کیفیت اتفاقی است؟!

اجازه بدید ما خلافشو بهتون ثابت کنیم😎

در کادر فرم، اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنید

همکاران ما در اسرع وقت برای هماهنگی با شما تماس میگیرند.

قالیشویی نارمک

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی نارمک قالیشویی نارمک پیشرو در خدمات، متعهد به اصول بهداشتی با نیروی کارآمد و جوان میباشد. این قالی

ادامه ی مطلب »

قالیشویی الهیه

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی در الهیه در حال حاضر اغلب قالیشویی های فعال در سطح شهر با استفاده از دستگاه ها و

ادامه ی مطلب »