شستشوی مبل در منزل با دستگاه

شستشوی مبل در خانه با دستگاه

امروز مبل ها نقش مهمی در دکوراسیون منازل دارند و به مراتب بیشتر از قبل از آنها استفاده می شود و در اکثر خانه ها شاهد آنها خواهیم بود .
مبل ها که به عنوان محل‌ نشیمن انتخاب بسیاری از افراد در خانه می‌باشد می‌توانند زودتر نیز در معرض کثیفی قرار بگیرند، برخی برای جلوگیری از کثیف شدن مبل ها روی‌ آنها ملحفه قرار می دهند .
اما در کنار آلودگی های سطحی ممکن است آلودگی هایی از قبیل ریختن مایعات به روی‌ مبل ها نیز به روی مبل ها به وجود بیایند .
طی گذر سالها آلودگی ها و گرد و خاک به عمق مبل ها نفوذ پیدا می‌ کنند پس به هر حال شما نیاز به شستشو آنها را پیدا می کنید .
بسیاری هستند که  خود اقدام به انجام این عمل با استفاده از مواد شوینده می کنند که باید بدانید انجام این کار می تواند صدمات جدی به مبل شما وارد سازد چراکه هر مبل دارای یک جنس متفاوت و دارای باید ها و نباید های خود می‌ باشد که اگر آنها را رعایت نفرمایید منجر به آسیب هایی در مبل شما می شود .
از جمله اسیب هایی که می توان در هنگام شستشوی مبل در منازل بدون وجود متخصص ایجاد شود.

پوسیدگی مبل ها

نفوذ آب و مواد شوینده به عمق مبل

خشک نشدن مبل ها و ایجاد بوی‌ نامطلوب

تغییر رنگ مبل به دلیل استفاده از مواد شوینده نا متناسب

از بین نرفتن لکه های موجود بر روی پارچه های مبل

اما مجموعه ای هایی به منظور رفع این گونه مشکلات به روی‌ کار آمده اند که در ادامه به معرفی آنها می‌ پردازیم .
مجموعه های شستشوی مبل ها با مراجعه کردن به محل سکونت شما شستشوی مبل های شما را انجام می دهند .
شستشوی مبل ها در منازل توسط متخصصانی که در این کار مهارت و تجربه کافی را دارند به همراه ماشین آلات پیشرفته انجام میشود که نه تنها هیچ آسیبی به مبل های شما وارد نمی شود ، بلکه به راحتی در منزل خود و به بهترین نحو ممکن مراحل شستشو آنها انجام می شود.

شستشوی مبل با دستگاه

همانطور که در پیش تر به آن پرداختیم بهترین راهکار برای شستشو مبل ها سپردن آنها به یک مجموعه معتبر است .
برای انجام این کار سایت های معتبر متعددی موجود هستند که با سر زدن به آنها می توانید نزدیک ترین مجموعه شستشوی مبل در منزل را پیدا کنید و با آنها تماس حاصل نمایید تا به محل شما حضور پیدا کنند .
آنها تکنسین‌ های مجرب و کارآزموده خود را به محل شما می فرستند و شستشوی مبل های شما را با دستگاه های مکانیزه شستشوی مبل شروع می کنند .
آنها از دستگاه مکانیزه شستشوی مبل استفاده می کنند که دستگاه دارای مخزن آب مکنده برای مکش آلودگی های موجود در عمق مبل کمپرسور برای تولید کف  و انجام شستشو می باشد.
به این مراتب شستشو مبل ها را آغاز می‌ کنند. آنها از مواد شوینده متناسب با نوع و جنس مبل استفاده می کنند که آسیبی به مبل وارد نشود .
در هنگام شستشو  مبل با دستگاه کف و فوم بسیار غلیظی توسط کمپرسور  تولید می شود که  این کف و فوم ایجاد شده سبب جلوگیری از نفوذ آب به داخل مبل می شود و همچنین تمامی آلودگی ها و کثیفی ها را در خود حل می کنند و از روی مبل آنها پاک می شوند  .
در این دستگاه  مخزن مخصوصی که برای جمع آوری آب تمیز و مخزن مخصوصی برای جمع آوری آب کثیف وجود دارد که اجازه نمی دهند آب در عمق مبل ها باقی بمانند .
شاید برایتان سوال باشد که چگونه با شستشوی مبل به همراه دستگاه تمام آلودگی ها از مبل خارج می شوند؟
این دستگاه دارای یک موتور قوی مکنده است که تمام آلودگی ها و حتی ذرات ریز را نیز مکش می کند و آن را از عمق الیاف و پارچه مبل بیرون می کشد به این تربیت تمام آلودگی های موجود در مبل بیرون کشیده می شود و تمیز می شود.  

شستشوی مبل با دستگاه

نکات استفاده از دستگاه مبل شویی

در هنگام شستشوی مبل ها با دستگاه باید نکاتی مورد توجه قرار بگیرد.
در قدم اول زمانیکه متخصص مربوطه به محل حضور پیدا می کند می بایست اطلاعات مبل شما را بررسی و مشخص کند .
امروزه مبل ها دارای نوع و جنس های مختلفی هستند که هریک برای شستشو الزامات خاص خود را دارند .
سپس بعد از اینکه از جنس مبل اطلاع پیدا کرد می بایست با استفاده از یک ماشین مخصوص که همانند جاروبرقی عمل می کند گرد و غبار و خاک موجود را از بین ببرد .
سپس پرز های مبل را جدا کرده و مرحله شستشو را آغاز نماید که در این مرحله باید از مواد شوینده مرغوبی استفاده کنند که آسیبی به مبل وارد نشود .
مواد شوینده داخل مخزن آب و مواد شوینده که در پشت دستگاه قرار دارد ریخته می شود.
ابتدا مواد شوینده که به صورت کف‌ و فوم غلیظ می‌ باشد بر روی سطح مبل پاشیده می‌ شود .
سپس با قرار گرفتن فوم و کف‌ غلیظ بر روی سطح مبل آلودگی ها در آنها حل‌ شده و به حالت به محلول قرار می گیرند .
سپس موتور مکنده این محلول آب آلوده را  مکش نموده و به مخزن  مخصوص آب کثیف منتقل می کند.
این مکش آب باعث می شود فرایند خشک شدن مبل ها سریعتر انجام شود .
بعضی  از دستگاه های شستشوی مبل ها به سیستم گرمایشی مجهز هستند که این عمر موجب می شود کیفیت شستشوی مبلمان افزایش یابند .
سپس با دستگاه خشک‌ شویی در مرحله آخر مبل ها خشک و به شما تحویل داده می شوند .
میزان استفاده از مواد شوینده، حرارات آب و زمان شستشو به همراه دستگاه توسط‌ تکنسین چک می شوند .
این دستگاه علاوه بر اینکه برای شستشوی مبل های منزل پیشنهاد می شود برای مبل های موجود در مکان های پرتردد تجاری و اداری بسیار ایده است چرا که در مدت زمان کوتاه به راحتی و با بهترین کیفیت انجام و مبل ها قابل استفاده می‌ باشند.

نکات استفاده از دستگاه مبل شویی

دستگاه شستشوی مبل

دستگاه های شستشوی مبل با توجه به ظرفیت های مخزنی که از آن برخوردار هستند به سه دسته صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم می شوند .
که معمولا مجموعه هایی که شستشوی مبل ها را انجام می دهند از دستگاه مبل شویی صنعتی استفاده می کنند.
همانطور که در پیش تر نیز به آن پرداختیم شستشو با دستگاه مبل شویی صنعتی دارای سیستم پاشش و مکش همزمان است.
به این صورت که همزمان با پاشش مواد شوینده روی سطح مبل  انجام شستشو با موتور های مکشی  انجام شده و لکه های موجود نیز از بین می‌ روند  سپس آب ایجاد شده مکش می شود  و سطح کار خشک می‌ شود.
این دستگاه عملکرد بسیار خوبی دارد و باعث میشود که در پایان کار هیچگونه لکه ای بر روی مبل موجود نباشد.

دستگاه شستشوی مبل
شستشوی مبل با دستگاه مبل شویی توسط سه بخش اصلی این دستگاه مخزن آب تمیز

مخزن آب کثیف

و بدنه که محفظه موتور های مکش و پمپ پاشش است

 به این صورت انجام می شود که آب و مواد شوینده که به حالت کف‌ و محلول در می آیند توسط پمپ و نازل های موجود از مخزن آب تمیز به روی سطح مبل  پاشیده می شوند .

بعد از اینکه شستشو انجام شد سطح مبل ها  توسط خرطومی و موتور های مکش پسمانده آب باقی مانده جمع آوری می شود  و وارد مخزن آب کثیف می‌ شود.

فواید شستشو مبل با دستگاه در منزل

شستشوی مبل ها در منزل در حال حاضر بهترین راه حل برای نظافت و تمیزی مبل ها می‌ باشد .
و باید بدانید که علاوه بر اینکه شستشو مبل با دستگاه در مبل فواید بسیار زیادی دارد هیچ آسیبی به مبل ها وارد نمی‌ کند  یکی از دلایل آن می‌ توان به دلیل پاشش و مکش همزمان  که از رسیدن آب به ابر های مبلمان جلوگیری کرده و باعث می شود آب و کف در عمق مبلمان باقی نماند که سبب پوسیدگی مبل شود و همچنین از تغییر شکل پیدا کردن ابرهای مبل میز می توان جلوگیری کرد .
دستگاه های مبل شویی دارای استاندارد های روز دنیا مانند استاندارد ملی هستند که نشان می‌ دهند که تست هایی در واحد کنترل کیفی بر روی انواع پارچه های مبلمان صورت گرفته شده است و  صورت گرفته است مشخص شده است که هیچ آسیبی به پارچه مبلمان وارد نمی‌ شود.
این دستگاه  ها از قدرت مکش بالا برخوردار هستند که موجب می شود سطح مبل ها به خوبی خشک شود چرا که اگر شما خود به اقدام شستشو مبل ها کنید نخواهید توانست به خوبی آنها را خشک نمایید .
از دیگر فواید موجود در این دستگاه می توان به  استفاده از پمپ با کیفیت و توان بالا جهت پاشش مواد شوینده به روی مبل اشاره کرد که در این مرحله تمام نقاط مبل شما تمیز و از هر گونه لکه پاک می شود .
بعد از شستشو مبلمان با دستگاه مبل شویی هیچ گونه میکروب و باکتری‌ بر روی سطح مبل باقی نمی ماند  چرا که دمای آب، شوینده مناسب باکیفیت و نحوه شستن مبل ها با دستگاه طوری است که همه میکروب ها و باکتری های درون پارچه رو مبلی به همراه کثیفی خارج می شوند و درون مبل باقی نخواهند ماند .
نکته قابل اهمیت دیگر که از فواید این دستگاه این است که  به راحتی قابل حمل می باشد و نیاز نیست که شما اقدام به جا به جایی مبل ها نمایید.

فواید شستشو مبل با دستگاه در منزل

ثبت سفارش انلاین

قالیشویی نارمک

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی نارمک قالیشویی نارمک پیشرو در خدمات، متعهد به اصول بهداشتی با نیروی کارآمد و جوان میباشد. این قالی

ادامه ی مطلب »

قالیشویی الهیه

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی در الهیه در حال حاضر اغلب قالیشویی های فعال در سطح شهر با استفاده از دستگاه ها و

ادامه ی مطلب »