عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران
certificate-svgrepo-com

تخفیف ویژه سفارش آنلاین

برای سفارش آنلاین کلیک کنید 

⬇️

لیست بهترین مبل شویی های تهران

لیست بهترین مبل شویی های تهران

بهترین مبل شویی های تهران و مبل شویی متخصص

از آنجایی که مبل ها نقش مهمی در دکوراسیون منزل را دارند تمیزی و زیبایی آن بسیار به چشم می خورد.
مبل شویی با همان شست و شوی مبل امری است که بدون خیس شدن مبل ها و حتی اسکلت مبلمان و به وسیله ی دستگاه های مخصوص شست و شوی مکانیزه مبلمان انجام می شود.
این کار در کمترین زمان آماده و قابل استفاده می شود و البته شناخت پارچه ، دستگاه های مخصوص مبل  شویی ، نوع لکه ی افتاده روی مبل ، مواد مصرفی جهت شست و شو نیاز به شناخت و تجربه دارد.
هم چنین مبل شویی از جمله کار های مهم و ضروری است که باید به طور منظم انجام شود‌ چرا که اگر انجام نشود کثیفی ها و چرک ها روی هم انباشته شده و به عمق و بافت مبل می رود که ظاهر مبل و پارچه را تغییر می دهد و جلوه ی زیبای خود را از دست می دهد و علاوه بر آن باعث تخریب بافت مبل و آسیب به آن می شود.
و اما مبل شویی به منظور شست و شوی مبل و کوسن و پستی و هر چیزی که رویه ی پارچه دارد شامل می شود.
لازم به ذکر است که با واگذار کردن تمام امور شست و شوی مبلمان خیالمان را راحت کنیم چرا که تجربه و مهارت کافی از جمله نیاز این کار است تا آسیب جدی به مبل وارد نشود پس بردن مبل ها به مراکز مبل شویی معتبر می تواند از امکان خرابی و آسیب جدی به مبل جلو گیری کند و هزینه ی مبل شویی هم بسته به نوع مبل و جنس پارچه ی رویه ی مبل ، نوع رویه کوبی مبل و نوع مواد شوینده مصرفی و روش شست و شوی آن بستگی دارد که این هزینه در مراکز مختلف ممکن است متفاوت باشد .

iran-svgrepo-com

بهترین مبل شویی در ایران

مبل شویی های مختلفی در سراسر کشور هستند که به صورت حرفه ای به انجام امور شست و شوی مبل می پردازند که با سرچ در گوگل و اگهی هایی که داده می شود می توان پس از اتمام تحقیق هایی در ارتباط با آن مبل ها را با خیال راحت به این مراکز بسپاریم هم‌چنین برخی قالی شویی های معتبر هم وجود دارند که می توانند در زمینه ی مبل شویی خدمات رسانی کنند و مبل ها را با جدید ترین و به روز ترین دستگاه ها شست و شو داده و خشک کنند.
چنان چه مبل ها نیاز به شست و شو داشتند بهتر است که به مراکز مخصوص این‌ صنف سپرد شود تا فرش آسیبی نبیند چرا که ممکن است وقتی در خانه شسته شود آسیب هایی وارد شود اما با این روش های هانگی مختلفی هم برای مبل شویی وجود دارد که اگر با دقت و اصولی انجام شود مشکلی به وجود نخواهد آمد.

بهترین مبل شویی ایران

مبل شویی تهران

برای انتخاب مبل شویی تهران و مبل شویی مرغوب لازم است تحقیقات لازم درباره نحوه ی شست و شو و نوع دستگاه مورد استفاده و فردی که قرار است این کار را انجام دهد انجام بگیرد چرا که سهل انگاری صورت بگیرد باعث تمیز نشدن مبل ویا رنگ پریدگی مبل و حتی پوسته پوسته شدن مبل های چرم شود.
هم چنین اگر مبل شویی با مواد و ابزار مخصوص به خود انجام نگیرد مبل بوی بدی به خود میگیرد که باید دوباره شسته شود که شست و شوی بی رویه و زیاد مبل هم آسیب و عوارض خود را به همراه دارد.
در بعضی مواقع هم روی مبل لکه و پرز های دیده می شود که نتیجه ی استفاده نکردن از دستگاه های مخصوص است که مبل شکل و فرم بدی به خود میگیرد هم چنین استفاده نکرد از دستگاه های مخصوص آسیب و خسارت های جبران ناپذیری هم وارد میکند که مجبور به تعویض آن می شویم.

مبل شویی تهران

مبل شویی در تهران

ازآن جایی که مبل شویی و  قالیشویی  در سراسر تهران بسیار طرفدار پیدا کرده،مبل شویی های زیادی در فعالیت هستتد که مهر معتبر به آن ها خورده و مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.

شست و شوی مبل در تهران

به طور کلی دو روش برای انجام مبل شوی وجود دارد که شامل خشک و سنتی است.
هم چنین با توجه به اینکه مبل ها دارای رویه های متفاوت همراه با جنس ها و رنگ های متفاوت هستند نوع شست و شوی آن ها نیز با هم متفاوت است که البته امروزه به جهت اینکه آب به طور مستقیم وارد مبل نمی شود روش خشک شویی نسبت به روش سنتی ترجیح داده می شود. جنس پارچه ی مبل در شست و شو بسیار مهم است چرا که اگر رعایت نشود آسیب جدی وارد میکند برای مثال پارچه چرمی اگر با بخار شسته شود پوسته پوسته شده و مبل به کل خراب می شودو همین طور برای شست و شوی مبل های فلزی نمی توان از روش آبی استفاده کرد چرا که باعث زنگ زدگی مبل می شود. نوع مواد شوینده ای هم که مورد استفاده قرار میگیرد مهم بوده و بستگی به نوع پارچه دارد. البته این را هم باید دانست که انجام تست رنگ دهی رویه ی پارچه ی مبل بسیار مهم است چرا که اگر این تست انجام نشود ممکن است روش نامناسبی برای شست و شو انتخاب شود و پارچه ی مبل رنگ پس دهد .
هنگام مبل شویی جدا شدن نشیمن مبل از اسکلت مبل الزامی است چرا که اگر گرد و غباری و یا هر چیز دیگری در فواصل بین مبل گیر کرده باشد به خوبی تمیز و برداشته شود.

شستو شوی مبل در تهران

شست و شوی مبل تضمینی و مبل شویی خوب در تهران

در مبل شویی های خوب و جاهایی که به صورت تخصصی این کار را انجام می دهند دارای دستگاه های مخصوص این کار هستند و کاملا مجهز می باشند که به صورت تضمینی مبل ها را شست و شو و خشک می کنند.
هم چنین این دستگاه ها مزیت هایی هم دارند که از جمله مزیت هایی که می توان اشاره کرد هدر نرفتن زمان است چرا که یک دست مبل هفت نفره را می توان در حدود دو الی سه ساعت شست و شو و تمیز کرد.
هم چنین به علت اینکه آب وارد مبل نمی شود و مبل خشک است آسیبی به مبل وارد نمی کند و همان لحظه هم قابل استفاده بوده و نیازی به خشک شدن ندارد، و این دستگاه ها حاوی دو مخزن آب است که یک مخزن مختص آب تمیز و دیگری مختص آب کثیف ، یک موتور جهت تولید کف ،یک موتور برای جمع آوری آب اضافی که مکش بسیار قوی دارد.
هم چنین مبل شویی هایی که متخصص هستند دارای دو نوع دستگاه جهت شست و شوی مبل دارند که یا صنعتی هستند و یا دریلی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه های مبل شویی  که انواع آن رو ذکر کردیم چه از نوع خانگی باشد چه از نوع صنعتی و چه از نوع ریلی همی آن ها به گدنه ای طراحی شدند که فقط مختص شست و شوی مبدل هستند پس نمی توانند آسیبی به مبل وارد کنند یعنی با داشتن بالا ترین کارایی بهترین نتیجه را هم ارائه می دهند.
البته لازم به ذکر است که داشتن مهارت و تجربه و نیز آشنایی با انواع دستگاه ها برای اینکه مبل هنگاه شست و شو آسیبی نبیند الزامی است.

بهتریم شتوشوی مبل در تهران

پس با داشتن مهارت و تجربه آسیبی به مبل وارد نشده و مبل کاملا تمیز شسته می شود.
لازم به ذکر است که دلیل این که گفته می شود شست و شوی مبل بهتر است که در مراکز مختص این کار و حتی قالی شویی ها انجام شود این است که استفاده از آب زیاد و هم چنین کف زیاد جهت شست و شوی مبل می تواند آسیب جدی به آن وارد کند چرا که به داخل پارچه ی رویه ی مبل نفوذ کرده و الیاف پارچه را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل استفاده از دستگاه های مخصوص جهت این کتر لازم و ضروری است. هم چنین برخی از دستگاه ها هم هستند که با سخت و آسیب پذیر بودنشان می توانند به الیاف و تار و پود های پارچه های ظریف آسیب وارد کنند و آن ها را از حالت زیبایی در آورند.
استفاده ی نادرست از این دستگاه ها هم‌ می تواند حتی باعث افزایش کثیفی روی پارچه ی مبل شوند پس دقت در نوع دستگاه انتخابی و نحوه ی عملکرد دستگاه الزامی است.

شستو شوی مبل تضمینی

شست و شوی مبل خوب در تهران

در ارتباط با مبل شویی های تهران هم لازم به ذکر است که مبل شویی های زیادی وجود دارد که امروزه با پیشرفت های زیادی که در دستگاه های شست و شو و روش های مدرن که وجود دارد کار به نحو احسن و بدون ایجاد ذره ای اسیب به مبل ایجاد می شود و این دستگاه ها هم ممکن است برای هر نوع مبل با پارچه های متفاوت هم مختلف باشد و کار کاملا تخصصی صورت بگیرد.
اگر هم در منزل انجام می شود می توان از دستگاه های جدیدی که امده استفاده کرد که در تمیزی مبل ها نمی توان تضمین داد و روش های خانگی ساده هم وجود دارد.

هنوز هم فکر میکنید کیفیت اتفاقی است؟!

اجازه بدید ما خلافشو بهتون ثابت کنیم😎

در کادر فرم، اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنید

همکاران ما در اسرع وقت برای هماهنگی با شما تماس میگیرند.

قالیشویی نارمک

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی نارمک قالیشویی نارمک پیشرو در خدمات، متعهد به اصول بهداشتی با نیروی کارآمد و جوان میباشد. این قالی

ادامه ی مطلب »

قالیشویی الهیه

عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان تهران قالیشویی در الهیه در حال حاضر اغلب قالیشویی های فعال در سطح شهر با استفاده از دستگاه ها و

ادامه ی مطلب »